زندگی پر از فراز و نشیبه

پر از دره ها و قله های کوچیک و بزرگ

ناراحتی یکی از حسایی که ما تو زندگی نیاز داریم بهش 

اما غصه خوردن واسه چیزایی که تحت کنترل ما نیستن بی فایده س 

فقط باعث صرف انرژی و البته ضعیف تر شدن ما میشه 

چه از لحاظ روحی چه لحاظ جسمی 

---

یه روزایی فکر میکردم خیلی آدم خاصی ام 

یه روزایی فکر میکردم یه آدم خیلی معمولی ام 

یه روزایی هم شاید فکر میکردم چقد آدم بدشانسی ام 

و خیلی فکرای خوب و بد دیگه 

---

اما همه اینا فکر بود.

هیچکدوم لزوما واقعیت نبود. 

مشکل من و خیلی از ما اینه که افکارمون رو با واقعیت قاطی میکنیم.

یه چیزی توی فکرمون هست و فکر میکنیم که واقعیته اما لزوما اینطور نیست.

---

این روزا سعی میکنم یه سری کارارو بکنم 

یکیش همینه 

جدا کردن افکار از واقعیت 

مثلا من فکر میکنم فلانی آدم بدیه 

این فکر منه 

لزوما درست یا غلط نیس 

شاید افراد دیگه باشن که فکر کنن اون شخص آدم خوبیه 

اینم فکر اوناس 

لزوما درست یا غلط نیست

در واقع حتی استفاده از واژه درست و غلط هم اینجا درست نیس 

اون چیزی که من یا اون افراد فکر میکنیم لزوما واقعیت نیست و فقط فکر ماست.

---

ادامه دارد...